Šaltieji skambučiai? Alternatyvos?

Ką reiškia šaltasis skambutis? Tai yra skambutis potencialiam klientui, su kuriuo jums dar neteko bendrauti ( kaip pvz, nebendravote el. paštu ar neskambinote telefonu ir nekalbėjote apie savo produktą ar paslaugą). Ši pardavimų strategija iki šiol yra traktuojama kaip pati veiksmingiausia. Tačiau šiuolaikiniame verslo pasaulyje atsiranda vis daugiau veiksmingesnių alternatyvų. Būtų naivu teigti, kad šaltasis skambutis yra neefektyvus ir “miręs” įrankis. Jis vis dar išlieka toks pat efektyvus kaip ir anksčiau, tačiau šių dienų verslininkai, o ypatingai jaunas žmogus, “baidosi” šaltų skambučių dėl nežinomybės kaip pokalbis tęsis, todėl labai svarbu apžvelgti potencialias pardavimų taktikas, kad jūsų rezultatai netaptų statiški.

Norint plėsti klientų ratą nesinaudojant nejaukių šaltųjų skambučių metodu, reikalingas visiškai kitoks mąstymo būdas:

Dalykitės įdomiu turiniu socialinėje erdvėje/ kurkite vlogą/blogą

Tai leis pritraukti natūralų klientų srautą, o kurdami vlogą/blogą, sutelkite dėmesį į patirtį ir tai, kas jūsų klientams yra aktualiausia – dažniausias problemas ir jų sprendimų būdus.

Į socialinę žiniasklaidą įtraukite tinkamus žmonės

Į savo ratą įtraukę verslo lyderius ir potencialius jūsų produkto ar paslaugos pirkėjus ir naudotojus. Tokiu būdu plėsite savo auditoriją tolimesnėms verslo pažintims.

Susikurkite LinkedIn paskyrą, prisijunkite prie grupių ir atsakinėkite į klausimus

Jūs įsitvirtinsite kaip svarbus, naudingas ir autoritetingas asmuo, kuriam galima užduoti klausimus ir gauti patikimus atsakymus.

Stebėkite savo internetinio puslapio lankytojų elgesį

Tokiu būdu jums bus aišku, kada yra tinkamiausias laikas susisiekti.

Įjunkite el. pašto pranešimus. Taip sužinosite kada potencialūs klientai tiria jūsų svetainės straipsnius

Taip bus lengviau suprasti klientų ketinimus. Demo versijos, kainoraščių, produkto apžvalgos – tai ženklai, kurie didina tikimybę uždaryti/užbaigti sandorį.

Parduokite remdamiesi savo bei ekspertų žiniomis

Neverskite kliento pasakyti tai, ką jūs norite išgirsti. Taip jį tik užspęsite į kampą. Vietoj to, naudokitės savo žiniomis bei patirtimi būdami pagalbininku pokalbio su klientu metu.

Naudokite integruotą ir intelektualią CRM sistemą

Tokiu būdu, geriau suprasite potencialų pirkėją prieš susisiekiant su juo.

Palaikykite ryšį su klientais ir po pardavimo

Siųskite jiems naudingą turinį net jei jie nuspręstų nepirkti produkto ar paslaugos. Tai pagelbės perspektyvoje.

Siūlykite nemokamas pusvalandines konsultacijas

Kai tik pelnysite potencialių klientų pasitikėjimą ir išsiaiškinsite jų poreikius bei problemas su kuriomis jie susiduria, paaiškinkite kaip jūsų produktas ar paslauga gali pasitarnauti.

Paprašykite savo ištikimiausių klientų kreiptis į tuos, kurie galėtų pasinaudoti jūsų sprendimu

“Ar žinote kokios X dydžio įmonės susiduria su X problemomis?”

Konkretizuokite savo prašymą, kad klientas, bendraudamas su kitais, tiksliai žinotų kokių klientų jūs ieškote.

Kai pradėsite aktyviai plėsti savo kontaktų ratą ir naudosite savo svetainę ir socialinius tinklapius kaip galingus įrankius generuojant pardavimus, tuomet galėsite sujungti savo pardavimų ir rinkodaros komandą kartu. Rezultatas jus nustebins, nes gausite visiškai naują požiūrį į pardavimus, kuris padės jums išlaikyti esamus ir potencialius klientus ir, be abejonės, lengviau baigti sandorius.

Sekantis straipsnisPožiūris ir verslo sėkmė. Kas stabdo plėtoti verslą?
Ankstesnis straipsnisON-PREMISE VS. CLOUD