5 įgūdžiai reikalingi pardavimo ir rinkodaros sėkmei

Ne paslaptis, jog pardavėjo sėkmė priklauso nuo jo ryžtingumo, energingumo ir sugebėjimo reaguoti sudėtingose situacijose.  Taip pat nereikėtų pamiršti, jog rinkodaros specialistai turi būti universalūs bei pasiruošę sparčiai besikeičiantiems reikalavimams ir naujovėms. O kas daro šių sričių žinovus sėkmingais? Pateiksime 5 prielaidas,  kurios gali padėti padidinti savo pranašumą pardavimo ir rinkodaros srityse.

Būkite konsultantu

Kalbant apie pardavimus, logiškai mąstant, pardavimai apima produkto ar paslaugos pardavimą, tačiau geriausi pardavėjai nebūtinai „parduoda“. Daugelis pardavėjų yra per daug suinteresuoti pasirašyti sutartį nei įsigilinti į klientų poreikius. . Užuot davę klientui rašiklį ir sutartį, visų pirma patenkinkite savo klientų poreikius ir apsvarstykite kokias konsultacines galimybes galite suteikti.

Rinkodaros specialistai taip pat turėtų žinoti, kas yra jų tikslinės auditorijos, ir kokie yra jų poreikiai. Žinodami ko nori jūsų auditorijos ir suprasdami jų poreikius, galite pasirinkti tinkamiausius rinkodaros sprendimus, norint  remti verslo tikslus.

Pagalvokite apie save kaip apie konsultantus ar patarėjus, pas kuriuos klientai gali drąsiai kreiptis patarimo.

Nebijokite asmeniškumo

Dažniausiai žmonės natūraliai yra linkę pasitikėti tais, su kuriais jie jaučiasi patogiai, jaukiai ir svetingai. Dažnas pardavėjas, kaip jau minėta anksčiau, skuba pasirašyti sutartį, kas nesukuria pasitikėjimo kupinos atmosferos su klientu. Paprastas telefono skambutis arba el. laiškas, kuriame pateikta informacija apie tai, kaip klientui sekasi naudotis paslauga ar preke, gali išlaikyti ilgalaikius santykius, o kas galiausiai lemia klientų lojalumą.

Svarbiausia rinkodaros funkcija – perduoti pranešimus. Taigi, rinkodaros specialistai taip pat turėtų būti aiškūs ir tikslūs komunikacijos metu. Kadangi rinkodaros specialistai paprastai bendradarbiauja su įvairiais departamentais, svarbu turėti stiprią tarpasmeninę kompetenciją. Geras rinkodaros specialistas taip pat turėtų bendrauti su pramonės atstovais, norint neatsilikti nuo naujausių tendencijų ir įvykių.

Nepamirškite būti aktyvus socialinėje medijoje ir technologijose

Šiandienos skaitmeniniame amžiuje pardavėjai ir rinkodaros specialistai gali naudotis įvairiais socialiniais tinklais, kad galėtų bendrauti ir pristatyti save. Sukurkite anketą tokiose svetainėse kaip „LinkedIn“, „Facebook“, „Twitter“, taip sukursite patikimumą ir susisieksite su kitais. Taip pat galite kurti ir bendrinti turinį naudodami „SlideShare“ ir „Google+“. Investuokite į gerą planšetinį kompiuterį, kad galėtumėte kurti skaidres, redaguoti dokumentus ir susisiekti su klientais.

Būkite motyvuotas

Buvimas “atspariu”  gali padėti įveikti atmetimą, kuris yra įprastas tiek pardavimų, tiek rinkodaros srityse. Jūsų pasiūlymai ir idėjos gali būti ne visada gerai priimtos ar priimamos. Sėkmingi pardavėjai ir rinkodaros specialistai sunkiai praranda pasitikėjimą savimi. Būti motyvuotu, taip pat reiškia imtis priemonių tobulinant save.

Domėkitės!

Norint padidinti pranašumą ir sužinoti, ką siūlo jūsų konkurentai, reikia atlikti tam tikrus tyrimus. Jų pagalba, galėsite kurti strategijas ir kampanijas, kurios bus unikalios jūsų prekės ženklui. Taip pat atkreipkite dėmesį į dabartines tendencijas, siekiant užtikrinti, kad jūsų produktai, paslaugos ir planai išliktų aktualūs.

Ankstesnis straipsnisPožiūris ir verslo sėkmė. Kas stabdo plėtoti verslą?