4 pagrindinės “Volstryto vilko” pardavimų strategijos

Po 2013 metų filmo “Volstryto Vilkas” atsiradimo, Jordan Belfort pavardė tapo daugeliui žinoma. Dėl savo kontraversiškos asmenybės jis kėlė pyktį, kai kam, galbūt, susižavėjimą, tačiau jo metodai, kaip parduoti daugiau, kokiais būdais ištreniruoti savo komandą ir griauti visus limitus tikslo link – nepaliko abejingų.

Pateiksime keturias “Volstryto Vilko”  pardavimų strategijas, kurias įsisavinę ir pasidaliję su savo pardavėjų komanda, optimizuosite savo darbo našumą.

Treniruokitės sėkmei

Verta pripažinti –  dirbti su talentingais pardavėjais yra daug paprasčiau, tačiau tai nereiškia, jog šio “amato” neįmanoma išmokti.

Jordan Belfort, taikydamas savo mokymą, sugebėjo savo, atrodytų, nekvalifikuotus ir patirties neturinčius darbuotojus, paversti tikromis pardavimo mašinomis. Jo “tiesioginio įtikinėjimo” sistema ir veiksmingas pardavimų metodų taikymas, padėjo jo komandai perlipti visus savo pardavimų barjerus. J. Belfort su savo komanda simuliuodavo galimus skambučių variantus, kiti komandos nariai jų klausydavo, negana to, taip pat kurdavo efektyvius šaltų skambučių scenarijus bei lavino balso intonaciją, kad pokalbis būtų sėkmingas.

Treniruotės – yra didžiulis elementas jūsų pardavimų komandos sėkmei. Suteikite savo komandai reikalingus mokymus ir išteklius.

Užsidirbkite klientų pasitikėjimą per pirmąsias 4 sekundes

Ypatingą dėmesį Jordan Belfort  skiria šalto pokalbio pradžiai. Jis teigia, jog praėjus 4 sekundėms nuo pokalbio pradžios, klientas jau susidaro stiprų įspūdį apie jus, kitaip tariant, jūs reprezentuojate save, todėl nuo to priklausys kaip toliau vystysis pokalbis.

Bet kas sukuria tas 4 sekundes efektyvias? J. Belfort pamini tris dalykus, kurie užtikrins bet kokio pardavimo sėkmę:

  • Aštrumas
  • Beprotiškas entuziazmas
  • Turite būti ekspertas savo srityje

Žodžiai užima tik 9 % visos žmonijos komunikacijos. Anot jo, viena didžiausių visų pardavėjų klaidų yra noras žodžiais paveikti klientą, kad jis pirktų siūlomą produktą. Tačiau visi likę 91 % žmonių komunikacijos atitenka balso tonui ir kūno kalbai, o kadangi kalbant telefonu, pašnekovai negali apie jus susidaryti įspūdžio iš kūno skleidžiamų signalų, viskas atitenka balso tonui. Trumpai tariant, norint užtikrinti puikią pokalbio eigą, turite sukurti laimėjimo įspūdį.  Darydami tai, pusę kelio iki savo tikslo jau būsite nuėjęs.

Vertė

Kodėl tavo produktas yra vertingas? Kuo jis gali pasitarnauti? Kodėl jis yra geresnis nei kiti sprendimų būdai? Didžiausia klaida, kurią daro dažnas pardavėjas – konkurencija kainos atžvilgiu. Jūsų pardavimų valdymas bei užtikrintumas turi kilti iš sugebėjimo klientams įrodyti jūsų produkto vertę. Puikus pardavėjas turi žinoti kaip jo siūlomas produktas pasitarnaus būsimam užsakovui, o norint tai suprasti, reikia pažinti patį klientą, suprasti jo poreikius, užduoti reikalingus klausimus, o po to, išdėstyti siūlomo produkto vertę ir tai, kuo jis pasitarnaus bei bus naudingas. Taip pat verta nepamiršti, kad buvimas pardavėju, kurio klientas nori klausyti ir dirbti kartu, yra vienas iš pagrindinių aspektų, štai kodėl pirmas įspūdis yra labai svarbus.

“Veikti dabar”

Skubumas skatina veiksmus. Štai kodėl tai yra taip svarbu pardavimo procese.

Žmonės nemėgsta praleisti galimybių. Todėl labai svarbu sukurti autentišką “veikti dabar” vertę, o taip pat padėti suvokti kokia gali būti atidėliojimų kaina. Tai yra vienas pagrindinių pardavimų įgūdžių, kurio negalima pamiršti.

Kai J. Belfort užsiiminėjo pigių akcijų pardavinėjimu, jis nuolat kartodavo klientams, “Tai paskutinis likęs pasiūlymas” ir “Aš laukiu kito pirkėjo!”. Žinoma, “išpardavimo” sąvokos reikėtų vengti, tačiau labai svarbu sukurti klientui suvokiamą autentišką skubą. Priverskite savo komandą atsakyti sau į klausimus: “Kaip galėčiau šiam, galimam klientui, padėti suprasti savo norus, kuriuos, galbūt, nustūmė į šoną? Kokia yra tikroji kaina to neįgyvendinti šiandien? Šie ir panašūs klausimai, padės jums ir jūsų komandai sukurti didesnę “autentišką skubos svarbą”.

Sekantis straipsnisKaip pagerinti verslo susitikimų efektyvumą
Ankstesnis straipsnisKas yra CRM?